July 4, 2010

Depan Kayangan Square, Kangar - 04072010





Sebenarnya Teacher Nani baru perasan. Beliau senang ter-excited dengan benda-benda yang meng-excited-kan budak-budak biasanya. Haha. Hati muda? You bet.

10 scribbleback (s):

ButirStar said...

wow!!! kete kebal!! kebalnya!!

actually, long pun ske gak mende2 gini. huhu!!

Nani Othman said...

long - haha. mmg kebal. tak penah tgk life-sized gini. hue hue. ternganga jap tadi. XD

ButirStar said...

kaklong pernah tengok tp tak pernah naik.....

kalau long naik, long akan pastikan long penyek habis orang2 kat situ sambil menembak ke arah orang2 yang tak bertamadun (yg tak pakai tudung, yg selamba badak tunjuk pusat) wakakaka!!!

Nani Othman said...

long - you are a genius. mmg perlu ditembak ye mereka ittew! nani nak penyek makhluk2 asing yang duk menabus fitnah kat nani tu. XD hue hue.

Aamir said...

hari tu aamir ada kelih gak benda2 ni masa tengah dok melilau kat pekan. sempat gak tengok depa buat demo tempur tanpa senjata. memang stail la askar wataniah.

Nani Othman said...

aamir - tu ah. mmg style la. tp kak nani tak tgk la benda tempur tanpa senjata tu. pnah baca dlm majalah ja dulu2. XD

Humayra' said...

la.. bile ni? 3hb tu baru je ke kangar.. Allah izin 4hb jln kat arau je.. kalau tak boleh tengok skali.. :)

Nani Othman said...

haha. penuh budak2 muda bergambar dgn objek terbabit. kantoi tak pnah tgk kereta kebal gini. XD

Aimi Nadhrah. said...

hahaha. waktu ni, i was infront of the store. mempamerkan kepelikan di wajah melihat sesuatu yg x ptut ada kat jalan raya kngar.lg2 depan the store..hik :D

Nani Othman said...

aimi,
pelik sampai tak terpamer kepelikan di wajah! XD haha.

Post a Comment

Only a Sith deals in absolutes. Your thoughts?